Alimentarea cu combustibil

Înainte de alimentarea motocoasei Dumneavoastră mai trebuie să respectaţi câteva indicaţii de siguranţă elementare:

  • Benzinăa este extrem de uşor inflamabilă. De aceea trebuie să păstraţi o distanţă suficientă faţă de flăcări deschise, să nu vărsaţi combustibil şi să nu fumaţi. Alimentaţi la o distanţă de min. 3 metri faţă de locul de muncă în care porniţi motocoasa.
  • Înainte de orice alimentare opriţi total motorul; de asemenea nu alimentaţi cât timp motorul este încă fierbinte. Prin vărsare poate exista pericol de ardere.
  • Deschideţi cu atenţie capacul de rezervor, pentru ca o eventuală suprapresiune să se poată degaja încet şi a nu sări combustibil din rezervor.
  • Alimentaţi numai în locuri vine ventilate.
  • În timpul alimentării trebuie să aveţi grijă să nu se verse combustibil sau să ajungă pe îmbrăcămintea Dvs. În caz contrar curăţaţi imediat motounealta şi schimbaţi-vă îmbrăcămintea.

    Pasul 1 din 5: Aşezarea motocoasei pe o suprafaţă curată.

    Alimentarea trebuie efectuată pe o suprafaţă cât mai curată şi netedă posibil. Aşezaţi motocoasa pe această suprafaţă în aşa fel încât orificiul rezervorului să fie orientat în sus.

    Pasul 2 din 5: Curăţarea orificiului rezervorului

    Curăţaţi zona din jurul orificiului rezervorului cu material textil curat

    Pasul 3 din 5: Deschiderea rezervorului

    Rabataţi în sus aripioarele buşonului rezervorului şi apoi rotiţi-l în sens opus acelor de ceasornic până la opritor. Apoi scoateţi buşonul

     
     

    Pasul 4 din 5: Umplerea cu combustibil

    Umpleţi rezervorul încet şi cu grijă cu amestecul de combustibil, fără să îl zdruncinaţi. Rezervorul de combustibil transparent al utilajelor vă permite să supravegheaţi în permanenţă nivelul de umplere. Şi pentru a nu se pierde nimic, STIHL vă oferă sistemul de umplere brevetat pentru combustibil

     

    Pasul 5 din 5: Închiderea rezervorului

    Aşezaţi la loc, în poziţia corectă, aripioarele rabatabile ale buşonului rezervorului, rotiţi-l până la opritor şi închideţi etrierul. Astfel se reduce riscul de deschidere a buşonului rezervorului de la vibraţiile motorului şi implicit de scurgere a combustibilului. Aveţi grijă şi la inetanşeităţi; dacă există scurgeri de combustibil, nu porniţi motorul (pericol de incendiu şi implicit de moarte!)

Comments are closed.